Ik kom al bij Only1 sinds de opening en heb de salon steeds mooier en aparter zien worden. Yahya is een hele vriendelijke professionele kapper die oprecht begaan is met zijn vak. Na al die jaren ben ik nog steeds zeer tevreden. Zelfs als ik een ander model wil is dat geen enkel probleem; vol overgave knipt en styled hij je haar. Ik hoop nog vele jaren gebruik van zijn talent te mogen maken!
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
DB•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👍
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
hago•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really great! Nice cut and really friendly barbers
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Haircut
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I really liked the atmosphere, the master took into account all my wishes and even made his current proposals