Fijne ervaring, uitstekende barber! Grondig en ervaren.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Kelvin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed dankjulie wel
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst hier terechtgekomen via een google zoekactie, maar dit is echt een uitmuntende Barbershop!
Geholpen door Yahia en kan niets anders zeggen dat hij ontzettend tevreden ben, kom hier zeker vaker terug.