Zeer mooie barbershop met een hele gezellige sfeer.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Letten heel goed op de details. Doen hun werk goed, ik ben zeer tevreden.
Styling door Yahia Jendie•Föhnen / Stylen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt, zeker een aanrader voor de mensen die iets verschillend willen dan alle andere barbiers.
Styling door Yahia Jendie•
Mannen knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer strak geknipt. Schone en sfeervolle zaak
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Marwin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
This is the best barbershop I’ve been to in the Netherlands. The attention to detail and perfection are top notch, and I will be coming here from now on, even if I live across the city.