Ik heb telefonisch contact gehad met maxime en konden de volgende middag terecht. Fantastisch ontvangst ontzettend vriendelijk en vakkundig.
Maxime is echt een super aanrader om je door hem te laten knippen en scheren. Mijn man ziet er echt uit om door een ringetje te halen! Wij wonen op de Veluwe maar komen binnenkort weer kijken in het nieuwe filiaal waar maxime gaat werken in Den Haag! Topper. Wij raden hem ontzettend aan! Jan en Danielle Oosterveld
Mannen knippen
Danielle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne knipbeurt. Ik hoefde niet veel uit te leggen en ik heb het precies hoe ik het wil. Zeer zeker aanbevolen.
Mannen knippen
James•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Verry happy, like every time i come here
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Siyar•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Maxime heeft weer eens strak geknipt - haar en baard weer in de puntjes netjes, verzorgd en op de plek waar het moet zijn. Ik loop vinnen als een soort Bud Spencer en weer weg als een soepele hipster :) Aan te raden!
Mannen knippen
robin•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden. Er wordt professioneel gewerkt en ze letten op de kleinste details.