De sfeer is hier heel aangenaam, je voelt je welkom. Er wordt genoeg tijd voor je genomen en goed naar je haar wensen geluisterd.
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
angelique•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👍
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
hago•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Best of the city
Styling door Yahia Jendie•Keratinebehandeling
Siyar•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Yahia is een meester zijn vak. Bovendien luistert hij aandachtig naar je en geeft gepast advies mocht dit nodig zijn. Zeker tevreden met mijn ervaring bij Only 1.