Professionele kappers, een prachtige zaak met een hele gezellige sfeer. Kom graag elke keer hier terug
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
omar•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
N.a.v. de reviews deze kapper gekozen, eerste keer en wilde gelijk van lang haar wat ik al zo'n 15 jaar heb naar een bob. Best spannend dus. Ben heel tevreden, het is super mooi geknipt, ik vond het erg spannend maar hij was super aardig en stelde me gerust. Ga hier sowieso weer heen volgende keer!
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
Kirsten•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great, but a bit too expensive.
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Dmytro•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie shop. Professionele behandeling. Maxim is ter zake kundig. Bovendien is het een aardig mens en een goede gastheer.
Mannen knippen
hendrik•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great
Behandeling door Yahia Jendie•Wenkbrauwen - threaden