Uiteindelijk niet geknipt door Maxim, maar echt heel tevreden met het resultaat. Zeer kundig, en wisten zelfs van mijn dunner wordende haar nog wat te bakken, waar andere kappers er echt niks mee konden. Ik ben dus heel tevreden, en ik kom hier zeker terug!
Mannen knippen
Sander•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Loved it!!!
Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn bezoek gehad vandaag, ik kom zeker terug.