3 x geweest: meester barbier, goede vent en goede stijl!!
Styling door Yahia Jendie•Baard trimmen en scheren
robert•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De kapsalon is perfect! Alles tot in detail geregeld je komt binnen word vriendelijk behandeld en krijgt een drankje naar keuze. Het knip werk is ook perfect en hele mooie producten.
Er hangt ook een bordje in de kapperzaak waar mooi de essentie beschreven word van het bedrijf: cheap haircuts are not good, good haircuts are not cheap. Het dubbel en dwars je geld waard!! Perfect
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
ZONDEROP•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Best barber in the town
Styling door Yahia Jendie•Vrouwen knippen
Lokman•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aan te raden.
Leuke sfeer en professioneel kapper