I asked for only a mustache and not a goatee twice. In the end I received a goatee or didn’t understand because he didn’t listen and I went home with 30€ less in my pocket (after 40 minutes I was too tired to ask a third time what I want). He also did unnecessary things without asking, like trimming my eye brows with the machine. 3 star because he was very friendly otherwise and tried hard to please (i.e. free drink and facial with hot towel). Still never again.
Styling door Yahia Jendie•Baard trimmen en scheren
Anonymous•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een ervaring! En wat zat het haar van mijn zoon goed!!!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Casper•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aandacht voor detail
Mannen knippen
Rob•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super service, great haircut!
Mannen knippen
Till•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en nemen de tijd om het zo goed mogelijk naar keuze en smaak ge knippen