Zoals altijd weer klantvriendelijk. Vandaag was een erg warme dag en natuurlijk krijg je dan direct een koud drankje aangeboden. Top! En het resultaat van de knipbeurt? Super! Dank Yahia!
Styling door Yahia Jendie•Mannen knippen
Eduard•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Write a review with at least 40 characters and get rewards while helping others like you in their treatment selection