Ik heb een heerlijke pedicure behandeling gehad en aanvullend CND Shellac. Mijn voeten zijn weer als nieuw!
Wendy•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling door een aardige en geinteresseerde medewerker. Ze luisterde goed naar mijn wensen.
Marjan•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Het liet na een week al los en in mijn vaste salon zeiden ze dat het helemaal geen biab was, mijn nagels zijn helemaal beschadigd. Het is goedkoop, maar goedkoop duurkoop
Builder gel manicure
Tessa•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Pablo geboekt voor een massage om de klachten van een nekhernia te verlichten. Hele prettige en rustige man die weet wat hij doet. Ik had er meteen profijt van en ga snel weer boeken.
Noortje•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne salon, mooi en netjes ingericht met goede openingstijden. De dames zijn allen écht specialisten en kijken voor de start van elke afspraak waar de focus op komt te liggen. Ook leggen zij goed uit wat ze aan het doen zijn. Ik ben nu een halfjaar onder behandeling voor huidverbetering na vele jaren acne te hebben gehad en ik zie na elke afspraak een steeds rustigere en egalere huid. Daarnaast werkt Outer Beauty met mooie producten die ook thuis fijn te gebruiken zijn. Ik raad deze salon aan iedereen aan!