Een hele goede zorg, gezellig geklets. Ben heel blij dat er advies is gegeven voor een vervolg behandeling! Heel tevreden met de resultaten, personeel en de kliniek!
Monica•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Een prachtige salon met een ontspannen en fijne sfeer.
Bij binnenkomst werd ik hartelijk verwelkomd, waarna ik een Hydrafacial-behandeling kreeg van Beyan. Ze voerde de behandeling met veel zorg en aandacht uit. Na afloop voelde mijn huid heerlijk schoon aan en had ik direct een mooie, frisse glow.
Absoluut een aanrader!
Josine•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Aardige lieve dame en fijne behandeling. Zeker zien ze mij weer
Raquel •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze was erg zorgvuldig en voorzichtig. Ik heb helemaal geen pijn ervaren. Zeer tevreden