De behandeling was heel lekker en ontspannend.
Ik ben heel goed geholpen door Beyen, super lieve vrouw, heel ervaren. Heel erg tevreden.
Hanane •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden. Werd goed ontvangen en heb de behandeling als erg fijn ervaren. Ik ha zeker nog terug
ILHAME•9 maanden geleden
Geverifieerde review
De liefste en de beste Sarah en stagiaire
Juliane •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie locatie, binnen netjes en verzorgd. Klantvriendelijk en je wordt rustig op je gemak gesteld. Er wordt steeds gecheckt of het nog goed gaat. Echt een aanrader!!