goed geadviseerd & gastvrij ontvangen .
Vervolgafspraak in de planning
Paula•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I had the hairloss treatment. this should be done 8 times in the span of 3 months, so Im unable to speak to result, but the situation looks promising. As to the experience, the treatment was done with care and professionally, and was not painful.
Styling door Skin & Haar Specialist Beyan•Haaruitval behandeling
Bahar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben geholpen door een super lieve vriendelijke vrouw!!!!
Najat •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Wat een geweldige locatie . De dames waren super vriendelijk. Geweldige ontvangst. De behandeling was heerlijk. Ga zeker vaker komen. Een dikke 10 plus