Prettige omgeving, duidelijke uitleg.
Zeer aardige en kundige dame.
Miranda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sara is heel lief en goed in haar werk! Door de mooie resultaten wil ik vaker terugkomen.
Weaam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ervaring
Ibtissam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke dame en voelde me erg op mijn gemak. Heerlijke behandeling gekregen zonder dat je meteen allerlei producten krijgt aangesmeerd. Ik heb de volgende afspraak al staan.