De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1710 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
De manicure was snel en mooi gedaan
Het was wel prima. Jammer dat de dames alleen in hun eigen taal praten, waardoor je je niet erg welkom voelt
Staff was really careful; I have one broken nail which was treated very well. Room was bit cold so feet got cold as well during treatment. Will come back.
Super
Ik heb zowel manicure als pedicure behandeling gehad. Helaas viel dit keer de manicure en BIAB behandeling erg tegen. Manicure was niet netjes gedaan en te diep het deed gewoon pijn en de BIAB was erg slordig aangebracht.
10
1
10
11
12
260
12