Het was wel prima. Jammer dat de dames alleen in hun eigen taal praten, waardoor je je niet erg welkom voelt
Behandeling door Iryna•Rug-, schouder- en nekmassage
Na•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Staff was really careful; I have one broken nail which was treated very well. Room was bit cold so feet got cold as well during treatment. Will come back.
Behandeling door Oksana1•Pedicure
Carsten•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super
Behandeling door Oksana•Pedicure
Silke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb zowel manicure als pedicure behandeling gehad. Helaas viel dit keer de manicure en BIAB behandeling erg tegen. Manicure was niet netjes gedaan en te diep het deed gewoon pijn en de BIAB was erg slordig aangebracht.