De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1710 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fijne salon, waar goed en deskundig voor je wordt gezorgd
Het was een heerlijk verwen dagje,
De manicure goed maar ik waz totaal verkleumd na anderhalf uur. Verwarming was kapot. Ook waz ik half uur te laat aan de beurt zonder dat ze dat even meldden. Anastadia ik heel vriendin en goed.
Altijd een uitstekende behandeling in deze salon. Bedankt!
Ontzettend blij mee! Heel erg nauwkeurig en mooi. Anna werkt heel erg goed :)
27
1
27
28
29
260
29