Erg mooie manicure en ze hielp me erg goed! Ik kom hier graag nog een keer, ben enorm blij met het resultaat!
Behandeling door Anastasia•Manicure
Anouk•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb hier drie keer mijn nagels laten doen en ik ben drie keer zeer tevreden. Ze zijn erg kundig en precies.
Behandeling door Oksana1•Nagelversteviging
Elin•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Always love coming to get my nails done. Oksana always does the most beautiful work and my hands always look gorgeous after a treatment. Been coming to this salon for over two years now and always pleased