Mooi salon, ik ben hier voor de tweede keer en ben weer tevreden gebleven met mijn mooie manicure
Behandeling door Oksana1•Manicure
Akbota•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden met de manicure!
Behandeling door Oksana1•
ManicureToon alles…
Melissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben tevrede
Behandeling door Anastasia•Nagelversteviging
Flor•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Oksana•Wimperextensions
Mich •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deep tissue massage gehad. Deze voelde grotendeels heel fijn. Af en toe was het te hard. De mevrouw sprak geen Engels of Nederlands en dat maakte het lastig om te communiceren, dit ging via een telefoon met google translate. Hierdoor kon ik het ook tijdens de massage moeilijker aangeven als er te veel druk werd uitgeoefend op de spieren en het niet prettig meer voelde.