Ondanks dat er die ochtend van alles mis ging in de planning is dit ZÓ goed opgelost door Anastasia. Alle respect voor deze vrouw! Daarnaast heeft ze in de beperkte tijd die ze nog had mijn nagels waanzinnig goed gedaan. Absoluut 5 sterren waard. Zeker hier een afspraak boeken!!!
Behandeling door Anastasia•Manicure
Dannie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean and neat work by Anastasia! Definitely recommend this place
Behandeling door Anastasia•Manicure
Ling-yi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Juliia was amazing ! Professional, attention to detail and very friendly
Behandeling door Oksana1•
ManicureToon alles…
Ling-yi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderfully!
Behandeling door Iryna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Joy Vivian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een fijne ervaring gehad en blij met het resultaat