Altijd erg blij met mijn nagels en de manicure. Lilia is secuur, denkt mee, altijd fijn. Mijn nagels zijn wekenlang mooi
Behandeling door Lilia•
ManicureToon alles…
Jacquelien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd mooie wimpers! Fijne salon met lieve werknemers
Wimperextensions
Marije•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een behandeling gevolgd bij Tetianna zij is de allerbeste van de salon. Superlief en aardig maar vooral een kunstenares in haar werk! Je nagels worden bij haar altijd perfect gedaan en dat valt nogal eens tegen bij de anderen.
Behandeling door Oksana•
ManicureToon alles…
Rogaar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom een tevreden klant! Voor de derde keer hier geweest en weer blij met het resultaat