De pedicure was zeer goed. Ben erg tevreden over het resultaat.
Behandeling door Oksana•Pedicure
Terugkerende klant•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb een goede ervaring met deze salon, ik heb powder brows laten zetten door Daria. Ik ben heel vriendelijk ontvangen bij binnenkomst. Ik ben heel tevreden over Daria ze werkt heel netjes en secuur, ze blijft ook in communicatie met wat ze doet!! De nazorg is ook heel goed en ze blijft in contact met je, als je vragen hebt gaat het via app en ze staat je te woord!
Ik zeg één en al TOP!!