Super happy! Been there 3 times now and my BIAB nails are always gorgeous
Behandeling door F•Nagelversteviging
Freya•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt bijna enkel non verbaal gecommuniceerd. Nagels niet symmetrisch gevijld en ongelijk geknipt. Na gellak heel ongelijke nagels. Hele matige service
Behandeling door F•
ManicureToon alles…
NA•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
pedicure behandeling gehad. netjes en vakkundig gedaan. nette salon.
Behandeling door L•Pedicure
Lilian•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Poor execution. Besides, I have doubts about the hygiene.
Behandeling door F•Manicure
M.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is mooi gedaan, heb een kapotte nagel die werd voorzichtig behandeld echt heel prettig geholpen.