Ik heb mijn voeten bij jullie gedaan, ik het vond echt niet mooi het was niet goed gelakt, te kort geknipt niemand vraagt je ook wat echt jammer. ben hier een x eerder geweest en toen was het wel oké. moest meteen ergens anders afspraak maken om ze echt lelijk gedaan waren en dat vonden andere mensen ook. Heel jammer zo zonde die 38 euro.
Behandeling door L•Pedicure
Xxx•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een hele goede pedicure. Met aandacht! Nagellak ook perfect gedaan.
Behandeling door F•Pedicure
Karin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en goed resultaat! Ruime keuze aan kleur.
Behandeling door F•Gellak manicure
Janhvi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en goed resultaat! Ruime keuze aan kleur.
Behandeling door L•Gellak manicure
Janhvi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Pandora en ik ga zeker terug. Ik heb uiteindelijk Biab gedaan en het is heel erg mooi gelukt. Super blij mee