Al een aantal jaren ben ik klant bij Salon Pari, zij staan voor hoge kwaliteit en je wordt dan ook altijd zeer professioneel geholpen. Zij zorgen er dan ook altijd voor dat je zeer tevreden naar huis gaat.
Yvonne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over uw werk, goede instelling en rustige sfeer in uw salon. Bedankt
Neda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke medewerker altijd attent en goed werk
Maureen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi gedaan. Super super blij mee. Ik kom zeker terug!