Had some cuts in my cuticles, and not all of them were perfectly removed. But other than that the atmosphere and the owners are super nice.
Behandeling door Fereshte•Manicure
Agnė•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Het is weer zoals altijd een fijne service en een prima knipresultaat.
Rinus•21 dagen geleden
Geverifieerde review
Like always ,it was a good treatment. Fereste is so nice and she make mrcfeel so comfortabel. I don’t think I want somebody anymore. Thx for your services. And I love you ♥️😘
Monique•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Pedicure en gellak is zeer netjes gedaan. Vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Ati•Gellak pedicure
Nena•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
De behandeling was wat pijnlijk maar het resultaat was uitstekend. Ik loop nu weer zonder pijn. Bedankt Ferehste