Voor mij perfect! Kon snel een afspraak maken en op tijd.
Styling door Deborah•Mannen knippen
Patrick•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Deborah maakt het gezellig en knipt het mooi voor de Kerst.
Styling door Deborah•Mannen knippen
Edward•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Prettige salon met aardige dames. het haar wordt keurig en naar wens geknipt (of met de tondeuse) prettige omgeving en onthaal met een kopje koffie of thee naar wens.
Styling door Deborah•Mannen knippen
Patrick•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Lovely as usual
Styling door Esmeralda•Vrouwen knippen
Anienke•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Nu een keertje bij Petra. Het maakt weinig. Alle kapsters zijn prima.