Geweldige ervaring en geweldige sfeer. Gemakkelijk bereikbaar met parkeergelegenheid voor fietsen in de buurt. Op tijd met heerlijke koffie en geweldige achtergrondmuziek.
Styling door Petra•Vrouwen knippen
Carla•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne en gezellige behandeling. Petra heeft veel ervaring en dat merk je. Ik kom zeker terug de volgende keer!