Paulina is heel lief en werkt heel nauwkeurig, nagels zijn "fabulous" gebleven!
Behandeling door Paulina•
Nail artToon alles…
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al vaste klant bij Paulina.
Aardig, vriendelijk, details, schoon, hygiëne.
Ik ben blij altijd met mijn mooi nagel dat Paulina heb gedaan.
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Milan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always the best! Thank you!!
Behandeling door Paulina•Gellak manicure
Marina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Paulina is vakkundig, klantvriendelijk en supergezellig. Luistert goed naar de wensen van de cliënt ❤️
Paulina is professional, customer-friendly and you can laugh a lot with her. Listens carefully to the wishes of the client ❤️