Hele fijne eerste ervaring gehad! Ze werkt erg netjes en snel, maar het is ook gezellig. Kom zeker terug na mijn vakantie. Thank you!
Behandeling door Paulina•Gelnagels
Charlotte•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing! Best manicure in town
Behandeling door Paulina•Gellak manicure
Isabella•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Behandeling door Paulina•Nagelverlengingen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
as always , Paulina takes the time to make my nails look perfect , she is very precise and also super sweet and sociable . Thank you dear Paulina you are amazing ❤️