My nails are fresh and clean, Pauline does her treatments always with passion and love. Always a pleasure coming back. :)
Behandeling door Paulina•Nagelversteviging
Chi Yen•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Paulina is profesionalist; has a huge skills and knowledge.
Atmosphere was great; conversation with coffee include price ; )
Great Job Paulina; i will back for sure!
Behandeling door Paulina•Manicure
Karolina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Acryl en polygel geprobeerd en super happy mee. Hele leuke salon!
Behandeling door Paulina•Gelnagels
Britta•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele goeie service en erg tevreden met het resultaat. En erg gastvrij is Pauline