Mijn nagels zien er weer perfect uit. Paulina is de beste voor mijn nagel, 4 weken lang blijft het supermooi zitten! Paulina werkt professioneel en is heel gezellig!
Behandeling door Paulina•Manicure
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er weer prachtig uit!!
Behandeling door Paulina•Nagelverlengingen
Natasha•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super goed,
Behandeling door Paulina•
GelnagelsToon alles…
Kis•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service, Paulina is very precise with everything she does and the result is great! Totally recommended :)