Ik kom nergens liever voor mijn nagels dan bij Paulina!
Behandeling door Paulina•Manicure
Marleen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Always great
Behandeling door Paulina•Gellak manicure
Cucuk•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy with my nails thanks again see you soon xx
Behandeling door Paulina•Manicure
Fatima•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel aardige vrouw die luistert naar de wensen van de klant. Ik wilde graag een extra gellak en dit vond ze niet erg. Minpunt: nagels zijn nogal prijzig.