Heerlijke duo massage gehad. Zeer vriendelijk personeel. We liepen zeer ontspannen naar buiten. Wij komen zeker terug!
Behandeling door 1•Duo-massage
M.U.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top, weer klachtenvrij de deur uit
Behandeling door 1•Ontspanningsmassage
Karlijn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
elke keer kom ik naar buiten met goed gevoel
Behandeling door 1•Ontspanningsmassage
Denis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede Thaise massage gehad. Het was af en toe pijnlijk, maar ze heeft het daarmee wel goed los gekregen. En als het te hard was, kon ik dat gewoon aangeven. Ik werd vriendelijk ontvangen en op weg geholpen.
Behandeling door 1•Thaise massage
Esther•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijke ontvangst en een fijne massage.