Hele goede massage en vriendelijke dames. Aan het begin van de massage vragen ze of je ergens last hebt en ze nog specifiek aandacht moeten geven (schouders/nek/rug).
Behandeling door 1•Ontspanningsmassage
Chloë•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed
Behandeling door 1•Duo-massage
Joey•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze doen het geweldig en heerlijk ontspannen
Behandeling door 1•Ontspanningsmassage
Pim•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer tevreden over de behandeling van de masseuse.
Behandeling door 1•Ontspanningsmassage
Stephanie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige mensen.
Voelen precies waar het niet helemaal lekker zit en behandelen dit ook.