Fijne massage. Aan de stevige kant, maar dat vind ik persoonlijk erg fijn. Geen taalbarrière zoals ik in andere reviews zag. Ik ging ontspannen naar huis en kom zeker nog een keer!
Behandeling door 2•Ontspanningsmassage
J•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top massage!
Behandeling door 1•Thaise massage
Daniël•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geen idee wat hebben met personeel daar gebeurd maar vandaag heb ik de slechte massage ooit gehad. 60 min kon niet afmaken. Vroeger was altijd goed, niet meer . Heel jammer voor de tijd en het geld
Behandeling door 1•Stempelmassage
Julia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
In eerste instantie een voetmassage geboekt van 30 min. Toch gekozen voor een uur. Dat werd blijkbaar een volledige massages incl. voeten. Ivm een blessure is het even afwachten wat het doet. Eerste indruk en gevoel is goed.