Je voelt je gelijk op je gemak , erg vriendelijk.
Fijne professionele massage . Wat wel vervelend is , het is er erg gehorig.
Als er klanten binnen komen word er hard gepraat waardoor de ontspanning weg is .
Behandeling door 1•Duo-massage
Marlies•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier regelmatig. Echt heel professioneel
Behandeling door 1•Thaise massage
Anton•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage. Zeer goede ontspanning.
Behandeling door 1•Duo-massage
Rachel•2 maanden geleden
Geverifieerde review
het was precies wat ik nodig had, er werd goed geluisterd naar mijn wensen en de klachten die ik had zijn een stuk minder nu