Wimpers laten zetten in een andere salon en dat was een ravage. Heb het hier laten verwijderen, werd gerust gesteld en ik kreeg een hele mooie set er op. Na de nare ervaring in de vorige salon was ik bang dat mijn wimpers niet te redden waren, maar jawel hoor! Super blij met het resultaat en ben heel goed geadviseerd en er is keurig uitgelegd naar wat mogelijk was met mijn ogen en wimpers. Dikke pluim!
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Kamilla•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vaste klant onderhand!!
Super blij met mijn wimpers keer op keer, ze houd rekening met je wensen en vraagt ook naar wat je zou willen en dat is super fijn! Zeker een aanrader, mijn vaste plekje.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Anniek•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt heel mooi gedaan! Ben super tevreden.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimper permanent
Isra•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam in de salon voor een wimperlift, werd niet geholpen door Sara maar door haar collega. Deze heeft letterlijk geen woord gewisseld over wat ze ging doen of aan het doen was tijdens de behandeling, dat vond ik jammer want ik heb geen idee wat ze heeft gedaan. Eenmaal thuis keek ik in de spiegel en schrok me kapot ik had nog een paar sprietjes wimpers over die totaal niet gelift zijn maar juist naar beneden staan. Ik heb zo’n spijt dat ik naar deze salon ben gegaan, voor mij nooit meer .
Behandeling door Emilia Sarah•Wimper permanent
Isabella•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I love my lashes. So happy I found a new lash technician that do it just the way I like it. I highly recommend her.