I am super happy with my lashes. I will definitely return.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Eudre•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n wimpers staan weer mooi de lucht in. Ben er heel blij mee!!!
Behandeling door Emilia Sarah•Wimper permanent
Marieke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader! Veel van mijn vriendinnen laten hier hun wimpers doen en iedereen is er keer op keer super blij mee! Hele vriendelijke mevrouw die de wimpers plaatst, ik kom zeker terug!