Blij met de service en resultaat, kom vaker langs en het blijft goed!
Behandeling door C.•Tanden bleken
Emily•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat, goede service en schone salon
Behandeling door BLEEKSTOEL 1•Tanden bleken
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good
Behandeling door BLEEKSTOEL 1•Tanden bleken
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sara is altijd zo relaxed aardig, en ze doet mijn wimpers supergoed aan brengen. Maakt een praatje. Ze is super snel. Geef advies. Ik ga altijd met een happy gevoel daar de deur uit.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
C.Babel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn om hier geholpen te worden. Geen eens een kleine opmerking. Ik blijf terugkomen!
Behandeling door Emilia Sarah•Wenkbrauwen - threaden