Schone salon, lekker rustig, lieve dame die alles runt en heel mooi resultaat. Kom zeker terug om nog eens mijn tanden te laten witten!
Behandeling door BLEEKSTOEL 2•Tanden bleken
Dani•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een mooi salon en ze is een aardige meid. Leuk!
Behandeling door Emilia Sarah•
Tanden blekenToon alles…
Ashley•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader! Top behandeling gehad weer! Ben super tevreden en blij met haar werk wat ze doet❤️
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Havva•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, top en nog eens top! Als je mooie wimpers wilt, zoek dan niet verder en ga hier heen!! Super blij mee en blijft ook lang zitten. Tot snel weer 🥰🥰🥰