Normaal epileren salons mijn wenkbrauwen heel erg dun omdat ik “dunne wenkbrauwen” heb. Emilia heeft mijn wenkbrauwen perfect geëpileerd/geverfd en ze mooi in dikte gelaten
Behandeling door Emilia Sarah•Wenkbrauwen - threaden
Emilija mitrovic•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden met mijn lash refill. Tot over 3 weken.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
PD•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, aardige dame, gaat zorgvuldig te werk. Relaxte sfeer.