Behandeling door Emilia Sarah•Permanente make-up (pmu)
Dani•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige personeelsleden. Tot nu toe 3x geweest in een tijdspanne van een jaar om tanden te bleken. De basisbehandeling kleurt de tanden op natuurlijke wijze wit. Echte hollywoodsmile is het niet, maar weet ook niet of dat realistisch is. Top service!