Heel blij! Ook heel fijn hoe de sfeer is, heel relaxed en rustig. Je voelt je gelijk comfortabel en er wordt ook gevraagd of je het wel is eerder hebt gedaan, zo kan je ook je eigen wensen doorgeven en denkt ze met je mee.
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Leah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon met ervaring en super netjes
Behandeling door Emilia Sarah•Wimperextensions
Priscilla•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij met hoe mijn wenkbrauwen worden gedaan. Ook is de zaak mooi en schoon.
Behandeling door Emilia Sarah•Wenkbrauwen - threaden
Michelle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke eigenaresse met kennis over haar vak!
Behandeling door Emilia Sarah•Wenkbrauwen - threaden
Esma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zijn mooi in model gewaxt door Emilia Sarah. Ik ben er blij mee. Ze is erg vriendelijk en er hangt een fijne sfeer in de salon waardoor je je op je gemak voelt.
Behandeling door Emilia Sarah•Wenkbrauwen - threaden