Fijne praktijkruimte en leuke en vriendelijke pedicure.
Behandeling door Alexandra•Pedicure
Marijke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd goed
Behandeling door Alexandra•Gellak pedicure
Bettina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier nu ongeveer een jaar. Ben echt heel tevreden. Fijne uitgebreide behandeling zowel voor mijn voeten als gezicht. Massages zijn ook fijn. Je gaat weer als herboren de deur uit
Behandeling door Alexandra•
Medische pedicureToon alles…
Twannette•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer n geweldige pedicure behandeling gehad. Eindelijk weer zonder pijn kunnen wandelen
Behandeling door Alexandra•Medische pedicure
Yvonne Bekelaar •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier inmiddels al weer een aantal jaren en het is altijd weer fijn bij Alexandra: kundig, serieus en erg aardig!
Behandeling door Alexandra•Facials / Gezichtsbehandelingen