Top Pedicure behandeling gehad! Zelden zulke zachte voeten gehad. Daarnaast deskundig advies over verzorging en medische aandoening. Voor herhaling vatbaar!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Jarka•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles helemaal in orde!
Behandeling door OANA (ANNA)•Gellak manicure
Sandra•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect behandeld door Oana. Uitstekende adviezen!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Hans•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het zag er schoon en verzorgd uit. Oana was erg vriendelijk en mijn nagels zien er goed uit!
Behandeling door OANA (ANNA)•Gellak manicure
Kimberly•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn gellak, netjes gezet en blijft goed zitten. Vriendelijk ontvangst in de salon en Angela werk zorgvuldig en schoon.