Anna is uiterst vriendelijk en geïnteresseerd. Zij is goed in staat om zowel vragen te stellen terwijl zij ondertussen de handelingen verricht. Gewoon een professional die haar vak verstaat!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
John Holtackers•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne eerste ervaring gehad! Is duidelijk en geeft ook aan wat ze allemaal doet. Kan niet beter zeggen dan, echt een goeie aanrader
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Tisha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede pedicure salon. Zeer getalenteerd. En heel vriendelijk.
Heeft van mijn moeilijke nagels nog iets weten te maken voor mijn vakantie.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Magalien•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Oana is deskundig, grondig. Heeft kennis van zaken en deelt dit met je. Een schone salon. Hygiëne staat naast de blijvende klantgerichtheid. Complimenten!