Oana is een kundige pedicure. Altijd gezellig en fijne salon.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Caroline•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke pedicure. Mijn voetjes zien er weer prima uit.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Marg•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en zeer klant vriendelijk , goede hygiëne.. kortom , ik ben meer dan tevreden en heel erg blij met deze pedicure.
Fijne sfeer en gezellig
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Angelique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prima
Behandeling door OANA (ANNA)•Medische pedicure
Ini•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Enthousiast, vriendelijk,Top van een vrouw,je wordt met veel liefde en humor behandeld,,ik raad iedereen aan,of je wil online een afspraak maken of bellen gewoon doen,💯 % vriendelijk,,