Zoals altijd een prima behandeling van mijn voeten en ook altijd gezellig over van alles gekletst . TOP
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Diana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden!
Weer bevrijde en zachte voeten
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Maddy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Our last pedicure together was wonderful. It was a freezing morning, and she even warmed our socks on the heater for us. We ended it with a relaxing foot massage — such a sweet mother-and-daughter bonding time this spring vacation 💕
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Hanna•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Oana is een professionele en lieve pedicure. Ze legt goed uit wat ze gaat doen en geeft goede adviezen. Ik schaamde me altijd voor m'n voeten maar dat was helemaal nergens voor nodig. Had ik maar eerder een afspraak gemaakt. Ik ben heel tevreden.