Super geholpen door Elina, ze is vakkundig en vriendelijk, heeft oog voor detail, vertrokken met mooie nagels die 100% aan mijn wens voldoen. Zeker een aanrader!
Gelnagels
Maxime•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely place and lovely staff! Verry professional.
Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad waarin er heel goed is gekeken welke mogelijkheden er zijn om van het probleem af te komen.
Top!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Derya•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is allemaal een beetje hout-touwtje. Gammele stoel, rommelig hok waar behandeling plaatsvond, weinig privacy. Jarely weet wat ze doet, daarom zal ik hier weer terugkomen. Zij is echt de enige reden waarom ik deze salon weer zal bezoeken.